dissabte, 11 de febrer del 2012

NO ES POT VIURE EN LA FOSCOR




No se si estic despert o estic somiant, desorientat em quedo durant uns minuts a la foscor i m'envaeix un silenci revelador, tot el que puc sentir és el batec del meu cor, els meus pensaments em parlen i reclamen el seu dret a ser escoltats, hi ha una línia molt fina entre la realitat i la imaginació. Tot és tan real que sense despertar puc veure-ho tot, sentir, viure. Sol amb els meus pensaments, m'adono que estic rient, et sento murmurar suaument, estàs somiant .... i em desperto. 
No es pot viure en la foscor quan t’envaeix la llum.

Joan Cujan 2012         GIFS


No se si estoy despierto o estoy soñando, desorientado me quedo durante unos minutos en la oscuridad y me invade un silencio revelador, todo lo que puedo sentir es el latido de mi corazón, mis pensamientos me hablan y reclaman su derecho a ser escuchados, hay una línea muy fina entre la realidad y la imaginación.
Todo es tan real que sin despertar puedo verlo todo, sentir, vivir. Solo con mis pensamientos, me doy cuenta que me estoy riendo, te siento susurrar suavemente, estás soñando .... y me despierto.
No se puede vivir en la oscuridad cuando te invade la luz.