divendres, 2 de desembre del 2011

IMMADURESA




En el món en què vivim sembla que tot el benestar aconseguit és insuficient per ser feliç.
Hi ha qui s’equivoca en la recerca del seu objecte de desig, llavors algú s’interposa en el seu camí i acaba menyspreant la seva felicitat per una quimera, fins que la tristesa acaba per apoderar-se del seu cor.
Si la tristesa i la malenconia s’instal·la perillosament en les nostres vides, només cal que ens acostem a nosaltres mateixos i ens preguntem, on es troba l’arrel, el motiu profund que ofega el nostre cor ?
És possible sortir d’aquest estat amb l’ajuda de tots els que ens estimen, però també és cert que si en conrear la seva amistat no preservem el nostre interior, dificilment aconseguirem ser plenament feliços.
“Només es pot ser jove una vegada, però es pot ser immadur per sempre.”

Joan Cujan

En el mundo en que vivimos parece que todo el bienestar conseguido es insuficiente para ser feliz.
Hay quien se equivoca en la busqueda de su objeto de deseo, entonces alguien se interpone en su camino y acaba despreciando su felicidad por una quimera, hasta que la tristeza termina por adueñarse de su corazón.
Si la tristeza y la melancolía se instala peligrosamente en nuestras vidas, basta con que nos acerquemos a nosotros mismos y nos preguntemos ¿Dónde se encuentra la raíz, el motivo profundo que ahoga nuestro corazón ?
Es posible salir de este estado con la ayuda de todos los que nos quieren, pero también es cierto que si al cultivar su amistad no preservamos nuestro interior, difícilmente vamos a conseguir ser plenamente felices. 
“Sólo se puede ser joven una vez, pero se puede ser inmaduro para siempre. “