dimarts, 15 de novembre del 2011

Instants d'harmonia amb l'univers



Feu click a la imatge per ampliar



La naturalesa està sempre esperant-nos i és amb la nostra emoció quant la contemplem que adquireix sentit la seva bellesa, és un instant màgic que no ha estat captat per la mirada de ningú, perque és viu, es transforma continuament amb el canvi de les estacions i pel pas del temps.

M’he aixecat molt aviat, quan les primeres llums comencen la seva dansa entre les ones, estic callat, concentrat en les imatges que m’arriben pels ulls i els sons que capten les meves orelles, l’oreig del mar omple de sal els meus sentits. Tot d’una comença a sortir el Sol pel llunyà horitzó de l’aigua, el meu cor s’accelera, em brilla la mirada i premo el disparador una, dues, tres….és de matinada i em sento ple d’energia i en total harmonia amb l’univers.


Text i Fotos Joan Cujan 

La naturaleza está siempre esperándonos y es con nuestra emoción cuando la contemplamos que adquiere sentido su belleza, es un instante mágico que no ha sido captado por la mirada de nadie, porque está vivo, se transforma continuamente con el cambio de las estaciones y el paso del tiempo.

Me he levantado muy pronto, cuando las primeras luces comienzan su danza entre las olas, estoy callado, concentrado en las imágenes que me llegan por los ojos y los sonidos que captan mis oídos, la brisa del mar llena de sal mis sentidos. De repente empieza a salir el sol por el lejano horizonte del agua, mi corazón se acelera, me brilla la mirada y pulso el disparador una, dos, tres .... Es de madrugada y me siento lleno de energía y en total armonía con el universo.



Feu click a la imatge per ampliar