dissabte, 30 de juliol del 2011

VIURE INTENSAMENT L'AQUÍ I ARA

"Que bé senta no dependre del rellotge, no sentir-te atrapat per un horari fix, disposar lliurement de tot el temps per a tu”

Quan arriben les desitjades vacances tots ens hem proposat canviar els nostres hàbits fer moltes coses alhora però sempre acabem perdent-nos en un món de somnis per complir. Intentem omplir totes les hores del dia, quan en realitat estem desaprofitant unes energies que necessitem per viure "aquí i ara” Físicament ens trobem en vacances, però mental i emocionalment estem encara pensant en les nostres ocupacions, responsabilitats i això ens crea una tensió interna que ens condueix a l'estrès, a la frustració a sentiments de culpabilitat per no ser el feliços que se suposa hauríem de ser. Perquè, mentre imaginem el que està per venir, el nostre moment present s'està convertint en passat, i se'ns hauran escapat les somiades vacances sense adonar-nos.
Es tracta en definitiva de viure l'aquí i ara amb la suficient intensitat iatenció a les persones que comparteixen la nostra vida per permetre que a cada moment succeeixin coses noves que a poc a poc ens omplin de records que ens ajudaran a compartir instants de felicitat.


VIVIR INTENSAMENTE EL AQUI Y AHORA

“Que bien sienta no depender del reloj, no sentirte atrapado por un horario fijo, disponer libremente de todo el tiempo para ti”

Cuando  llegan las deseadas vacaciones, todos nos hemos propuesto cambiar nuestros abitos, hacer muchas cosas  a la vez, pero siempre acabamos perdiéndonos en un mundo  de sueños por cumplir.
Intentamos llenar todas las horas del día, todos los dias,  cuando en realidad estamos desperdiciando unas energías que necesitamos para vivir “aquí y ahora”. Físicamente nos encontramos en vacaciones, pero mental y emocionalmente estamos todavia pensando en nuestras ocupaciones, responsabilidades y eso nos crea una tensión interna que nos conduce al estrés, a la frustración, a sentimientos de culpabilidad por no ser lo felices que se supone deberiamos ser. Porque, mientras imaginamos lo que está por venir, nuestro momento presente se está convirtiendo en pasado, y se nos habrán escapado las soñadas vacaciones sin darnos cuenta.

Se trata en definitiva de vivir el aquí y ahora con la suficiente intensidad y atención a las personas que comparten nuestra vida para permitir que a cada momento sucedan cosas nuevas que poco a poco nos llenen de recuerdos que nos ayudaran a compartir instantes de felicidad.