diumenge, 1 de maig del 2011

Sèrie els elements, Terra, Aigua....

Amb aquesta aquarela començo una petita sèrie sobre els elements, terra, aigua, foc.... En aquest cas el tema és l'aigua, pretén captar la humitat d'una zona fosca on la llum arriba filtrada per les parets que al seu dia van ser la paret d'un petit salt d'aigua, queden en ella rastres de les formes capritxoses que va dibuixar el aigua en caure en les roques, a terra es pot veure alguna petita bassa en la qual l'aigua retinguda reflecteix la llum del cel. Les meves abstraccions sempre parteixen d'elements reals que un cop interioritzats s'expressen en les sensacions que em provoquen quan els faig meus. Podriem qualificar de: "paisatges de l'ànima"
M'agradaria que em comentéssiu les vostres pròpies sensacions en veure les aquarel·les.

Con esta acuarela empiezo una pequeña serie sobre los elementos, fuego, agua, aire.... En este caso el tema es el agua, pretende captar la humedad de una zona oscura donde la luz llega filtrada por las paredes que en su día fuerón la pared de un pequeño salto de agua, quedan en ella rastros de las formas caprichosas que dibujó el agua al caer en las rocas, en el suelo se puede ver alguna pequeña charca en la que el agua retenida refleja la luz del cielo. Mis abstracciónes siempre parten de elementos reales que una vez interiorizados se expresan en las sensaciones que me provocan cuando los hago mios. Podriamos calificar de:  "paisajes del alma" Me gustaria que me comentarais vuestras propias sensaciones al ver las acuarelas