divendres, 18 de setembre del 2015

RECERCA



Acceptant sempre, la impossibilitat de percebre totalment la realitat, en tota la seva complexitat. Gairebé sempre parteixo d'una fotografia que reté la meva mirada, busco en la imatge el que em pot explicar, quin missatge ocult la sosté i fa que m'hagi interessat per ella, moltes comencen a parlar i m'expliquen una història. És una mirada crítica, que reflexiona buscant la història més íntima de la imatge, i per mitjà del seu llenguatge simbòlic, sorgeixen temes com la passió amorosa, el desig insatisfet, la incomunicació, i amb les presències absents, puc explorar els sentiments de pèrdua, de dolor, de silenci.

Però també és una recerca de la bellesa, que m'és primordial i necessària per seguir endavant, enfront d'un món tan mancat de sensibilitat.

Joan Cujan 2015