dijous, 11 d’octubre del 2012

CINQUANTA OMBRES D'EN GREY





Està igual, la mateixa olor de cuir, d'abrillantador amb aroma de citrics, i de fusta fosca, tot molt sensual. La sang em bull i em crema per tot el cos: adrenalina barrejada amb luxúria i anhel. Ës un còctel potent, embriagador: La postura d'en Chritian ha canviat absolutament: està subtilment alterada, és més dura i cruel. Em mira de dalt a baix i se li encenen aquells ulls luxuriosos, hipnòtics.
--Quan ets aquí, ets completament meva --em diu pronunciant cada paraula de forma lenta i mesurada-- Per fer el que em plagui. Ho entens?
Aquella mirada és tan intensa. Assenteixo, amb la boca seca, i el cor està a punt de sortir-me pel pit.....


Cinquanta ombres d'en Grey (fracment- pàgina 339) - E.L. James                
Foto: Aleksey & Marina.